Lön för mödan? Men skippa Swedbank!

Idag är det lönedag för många.
Och då passar säkert en och annan på att gå in på sin bank och betala räkningar.
Själv har jag Swedbank. Men letar något annat.
Borde finnas någon bank därute som är intresserad av kunderna, som inser att det är kunderna som är basen för verksamheten.
Och att dessa kunder kanske vill besöka en banktjänsteman på ett kontor, kanske till och med i Hammarstrand, Bräcke eller för den delen Järpen?
Och som inte tror att bankverksamhet innebär att allt ska skötas via internet!
Och det för mig raskt in på dagens ämne……….kassa djävla svårnavigerade hemsidor!
Swedbank har nu börjar göra om sin och det innebär att man hela tiden blir utkastad, att det som tidigare gjordes med två eller två klick nu kräver dubbelt så många åtgärder………
Sämre med andra ord.
Hur tänker man då?
Alla minns väl när SAS lanserade sin nya hemsida förra året. Ingen fattade hur man bokade resa och SAS telefonservice hade 18 timmars väntetid………
Användarvänligt och genomtänkt!
Nu tror jag att vi får en backlash ganska snart. Människor vill träffa människor. Speciellt när det gäller ärenden kring pengar.
Dela på facebook
Dela på twitter
Dela på email
Dela på print